عدد تقویم دانلود انتخابات شوراهای اسلامی

عدد: تقویم دانلود انتخابات شوراهای اسلامی تقویم انتخابات انتخابات96 انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دانلود فیلم

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی پرداخت ۳۶۰۰ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت طی ۱۰ سال

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد که این شرکت از سال ۱۳۸۵ تا کنون ۳۶۰۰ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت به شرکت شخصی سازی پرداخت کرده هست. او همچنین با بی

پرداخت ۳۶۰۰ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت طی ۱۰ سال

پرداخت ۳۶۰۰ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت طی ۱۰ سال

عبارات مهم : اصفهان

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد که این شرکت از سال ۱۳۸۵ تا کنون ۳۶۰۰ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت به شرکت شخصی سازی پرداخت کرده هست. او همچنین با بیان اینکه الزاما باید محصولات فولاد مبارکه از طریق بورس عرضه شود گفت که این شرکت برنامه دارد که سهام فولاد اکسین را خریداری کتد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به این که شرکت فولاد مبارکه اصفهان یکی از شرکتهایی است که طبق قانون بخشی از سهام آن به پرتفوی سهام عدالت تخصیص داده شده است داده شده است است گفت: در سالجاری حدود ۲۰۵ میلیارد تومان بابت سود سال مالی ۱۳۹۵ سهام عدالت در مجمع این شرکت تقسیم شده است است که تا آخر سال به حساب مشمولان واریز خواهد شد. از سال ۱۳۸۵ تاکنون حدود ۳۶۰۰ میلیارد تومان به وسیله این شرکت به سهام عدالت پرداخت شده است است.

پرداخت ۳۶۰۰ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت طی ۱۰ سال

بهرام سبحانی افزود: البته از این رقم، حدود۲۰۶۰ میلیارد تومان به صورت سود نقدی به مشمولان سهام عدالت بابت تسویه اقساط سهام خود در سالهای گذشته پرداخت شده است و حدود ۱۳۵۰ میلیارد تومان هم بابت زیاد کردن سرمایه در طرح توزیع سهام عدالت توزیع شده است هست. بر اساس قانون تجارت شرکتها ۸ ماه وقت دارند تا سود تقسیمی را میان مشمولان توزیع کنند در سالجاری نیز حدود ۲۰۵ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت در مجمع این شرکت تقسیم شده است است که تا آخر سال به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

سبحانی در ادامه به اشاره به این که شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بزرگترین تولیدکننده ورق تولیدی در خاورمیانه و بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در دنیا است گفت: این شرکت با سرمایه ثبت شده است ۷۵۰۰ میلیارد تومان بزرگترین شرکت بازار سرمایه است که ارزش فعلی آن حدود ۲۸ هزار میلیارد تومان است.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد که این شرکت از سال ۱۳۸۵ تا کنون ۳۶۰۰ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت به شرکت شخصی سازی پرداخت کرده هست. او همچنین با بی

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بیان این که این شرکت همچنین سهم یک درصدی در تولید ناخالص داخلی و سهم ۵ درصدی در تولید ناخالص داخلی بخش صنعت را دارا است افزود: با در نظرگرفتن این که ۳۰ درصد سهام این شرکت به سبد سهام عدالت تخصیص داده شده است داده شده است هست، این عنوان موجب شده است تا سهام عدالت از ارزش خاصی برخوردار باشد.

سبحانی همچنین در خصوص این که آیا در داخل کشور بعضی افراد به دنبال این هستند تا تعرفه واردات فولاد به کشور پایین بیاید نیز اظهار کرد: اعمال تعرفه یکی از سیاستهایی است که به طور معمول در کشورها جهت حمایت از تولید داخلی انجام می شود؛ بر این اساس با اعمال تعرفه بر کالا و محصولاتی چون فولاد، سود و منفعت بعضی افراد سودجو کم می شود و بر این اساس این دسته از افراد تلاش می کنند با ایجاد جو روانی منفی، تعرفه واردات فولاد به کشور را کم کردن دهند تا از این رهگذر سود بیشتری را عاید خود کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در پاسخ به سوالی راجع به آخر معامله خرید سهام سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات گفت: این خرید به وسیله فولاد مبارکه انجام شده است و به وسیله بورس قطعی شده است هست. در نتیجه ما اکنون ۳۸ درصد از سهام هلدینگ سرمایه گذاری معادن و فلزات را در اختیار داریم و از این طریق هم در شرکت های چادرملو و گل گوهر مالکیت داریم. لذا توانسته ایم زنجیره تولید خود را با حضور این شرکت ها تضمین کنیم.

پرداخت ۳۶۰۰ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت طی ۱۰ سال

وی راجع به اعتراضات بعضی از اعضای سندیکای لوله و پروفیل مبنی بر عدم دسترسی به ورقه های فولاد گفت: حدود ۲۳ درصد از محصولات فولاد مبارکه در اختیار تولیدکنندگان لوله و پروفیل قرار می گیرد و آنها از نظر دسترسی به ورق مشکلی ندارند ولی ماجرا از آنجا شروع شد که اتحادیه اروپا جهت مقابله با واردات ورق به وسیله ۱۲ کشور مقررات مشکل را وضع کرد و تعرفه واردات هر تن ورق از طرف کشور عزیزمان ایران را ۵۸ یورو تعیین کرد. در نظر داشته باشید که اروپا جهت واردات هر تن ورق به وسیله روسیه ۹۶ یورو تعرفه وضع کرده است یعنی این مقدار از کشور عزیزمان ایران زیاد هست. به نظر ما طبیعی است که اروپا جهت حمایت از صنایع خود تعرفه هایی را اعمال کند ولی بعضی از لوله و پروفیل کارها از این عنوان ناراحتند. آیا که بعضی از آنها واردکننده ورق بوده و هستند.

سبحانی راجع به قیمت محصول فولاد توضیح داد: بعضی از رسانه ها نوشته اند که ورق ما ۵۰۰ تومان گران شده است در صورتی که این طور نیست. رشد قیمت بر مبنای قیمت پایه ای است که شورای مسابقه تعیین کرده ولی نسبت به آخرین معامله هیچ رشد قیمتی نداشتیم ولی چون مجبوریم هر بار بر اساس قیمت پایه تعیین شده است به وسیله شورای مسابقه ورق عرضه کنیم بعضی می گویند که ما زیاد کردن قیمت داشتیم که حرف درستی نیست.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد که این شرکت از سال ۱۳۸۵ تا کنون ۳۶۰۰ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت به شرکت شخصی سازی پرداخت کرده هست. او همچنین با بی

وی با رد خبر خرید سهام شرکت فولاد خوزستان گفت: فولاد اکسین تولیدکننده انواع ورق های عریض فولادی است که از سال ۱۳۸۴ راه اندازی شده است و ما در حال مذاکره جهت خرید سهام این شرکت هستیم ولی بعضی تصور کرده اند که ما می خواهیم سهام شرکت فولاد خوزستان را خریداری کنیم. در حال حاضر فولاد مبارکه با ۷۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه بزرگترین شرکت بورس محسوب می شود، حال آنکه ارزش بازار آن در حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

واژه های کلیدی: اصفهان | واردات | سهام عدالت | بازار سرمایه | سرمایه گذاری | فولاد خوزستان | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار