عدد تقویم دانلود انتخابات شوراهای اسلامی

عدد: تقویم دانلود انتخابات شوراهای اسلامی تقویم انتخابات انتخابات96 انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دانلود فیلم

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ظرفیت 30درصد حضور زنان در کابینه دوازدهم لحاظ شود/ مولاوردی لیست زنان توانمند

فاطمه راکعی در خصوص ضرورت حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم گفت: در حوزه دولت و کابینه باید ظرفیت 30درصد حضور زنان لحاظ شود. زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور نق

ظرفیت 30درصد حضور زنان در کابینه دوازدهم لحاظ شود/ مولاوردی لیست زنان توانمند

فاطمه راکعی: ظرفیت 30درصد حضور زنان در کابینه دوازدهم لحاظ شود/ مولاوردی لیست زنان توانمند جهت وزارت منزل ها را به روحانی بدهد

عبارات مهم : سیاسی

ولت پرسشها گذشته را در خصوص بکارگیری ظرفیت های مدیریت زنان ندارد.

فاطمه راکعی در خصوص ضرورت حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم گفت: در حوزه دولت و کابینه باید ظرفیت 30درصد حضور زنان لحاظ شود. زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور نقشی اساسی در پیشبرد اهداف اصلاح طلبانه و پیشبرد اهداف توسعه متوازن و پایدار در کشور دارند.

ظرفیت 30درصد حضور زنان در کابینه دوازدهم لحاظ شود/ مولاوردی لیست زنان توانمند

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش در گفت وگو با خبرنگار عصر کشور عزیزمان ایران ادامه داد: ضرورت حضور زنان در تمام سطوح و ابعاد زندگی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور از بدیهیات است و همه اذعان دارند که زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور نقشی اساسی در پیشبرد اهداف اصلاح طلبانه و پیشبرد اهداف توسعه متوازن و پایدار در کشور دارند. با اینکه حضور پر شور و آگاهانه از طرف خود زنان و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون وجود داشته ولی چون زنان در ادوار گذشته در کانون های قدرت و مراکز مهم تصمیم گیری، برنامه ریزی و مدیریت های کلان حضور نداشته و در اقلیت کامل بوده اند، نتوانسته اند نقطه نظراتی خود را خیلی جدی، مسئولانه و متعهدانه جهت کشور لحاظ کنند.

وی ادامه داد: بنابراین شاهد این عنوان هستیم که؛ زنان چه در مورد حقوق خودشان و چه در مورد حقوق آحاد جامعه نمی توانند آن بخشی را که عملا قادر به ایفای نقش هستند را به خوبی ایفا کنند. بعد با توجه به موارد ذکر شده است مورد نیاز است که زنان زیاد در این موقعیت ها حضور پیدا کنند، در دوره دولت های نهم و دهم که کلا نگاه بر مبنای از بین بردن زنان از همه حوزه ها بود، ولی در دولت یازدهم این نگاه باز تر شد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

فاطمه راکعی در خصوص ضرورت حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم گفت: در حوزه دولت و کابینه باید ظرفیت 30درصد حضور زنان لحاظ شود. زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور نق

نماینده مجلس ششم ضمن تاکید بر استفاده از پتانسیل های زنان در جهت توسعه پایدار کشور در دولت دوازدهم افزود: زنان حضورشان را جهت کشور بافایده و سازنده تلقی می کنند و دلواپس فرزندان خودشان هستند. دولتمردان و دولت زنانمان باید از این ظرفیت و پتانسیلی که بسیار مسئولانه و متعهدانه و در یک کلام مادرانه هست، استفاده کنند تا این ظرفیت ها در جهت اهداف توسعه پایدار جهت کشور عزیزمان ایران قرار بگیرد.

فاطمه راکعی:ظرفیت 30درصد حضور زنان در کابینه دوازدهم لحاظ شود/ مولاوردی لیست زنان توانمند جهت وزارت منزل ها را به روحانی بدهد

راکعی در خصوص اوضاع فعلی حضور زنان در کابینه دولت گفت: در حال حاضر تعدادی از زنان ما در کابینه حضور دارند و در سطح معاونین مدیر جمهور فعالیت می کنند، ولی این تعداد با اهداف ما بسیار فاصله دارد و با صحبت هایی که اخیرا زن مولاوردی انجام دادند، نیز مشخص است که دولت پرسشها 4 سال گذشته را از حیث استفاده از ظرفیت های زنان و مدیریت های کلان کشوری جهت دولت دوازدهم نخواهد داشت. بنابراین امیدواریم که تخصیص داده شده است ظرفیت 30 درصدی که جهت لیست های ائتلاف زنان در مجلس و شوراهای اسلامی شهر و دِه به نتیجه رسید، در مورد دولت هم جریان پیدا کند.

ظرفیت 30درصد حضور زنان در کابینه دوازدهم لحاظ شود/ مولاوردی لیست زنان توانمند

این فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد: امیدوار هستم به زودی بخاطر تخصص هایی که زنان ما در حوزه های متفاوت کسب کرده اند و با توجه به سوابق مدیریتی زنان که هر جا فرصتی به انها داده شده است هست، خوش درخشیده اند این درصد حضور زنان در آینده به 50درصد زیاد کردن یابد.

راکعی تشریح کرد: زنان با توجه به پیشنیه های اخلاقی و سیاسی سالم خود، نگاهی باز، اصولی و اگاهانه به پرسشها کشور و بین الملل دارند. به همین علت باید از این ظرفیت ها در جهت اهداف و آرزوی بزرگ های ملی استفاده بهینه شود. به نظر ما در حوزه دولت و کابینه باید ظرفیت 30درصد حضور زنان لحاظ شود که اگر این اتفاق بیفتد؛ با توجه به مجموعه معاونان و پست های مدیریتی که در دولت است شاهد زیاد کردن حضور زنان در دولت دوازدهم خواهیم بود. ما جهت این عنوان تلاش می کنیم و از زن مولاوردی هم می خواهیم که حتما در این راستا لابی های مورد نیاز را بکنند.

فاطمه راکعی در خصوص ضرورت حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم گفت: در حوزه دولت و کابینه باید ظرفیت 30درصد حضور زنان لحاظ شود. زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور نق

رییس کمیته زنان منزل احزاب ادامه داد: در این راستا مورد نیاز است که؛ لیست های زنان توانمند جهت وزاتخانه ها از طرف زن مولاوردی سریعا پیشنهاد شود و از طریق لابی با احزاب، شخصیت ها و زنان و مردانی که به توانمندی های زنان واقف هستند، این امور تسهیل شود.

وی همچنین در رابطه با اینکه؛ تاکنون آیا لیستی جهت این کار تهیه شده است است یا خیر گفت: ما در حال لابی جهت این کار هستیم. با اعتمادی که مردم شریف کشور عزیزمان ایران به دولت تدبیر و امید دارند و با توجه به ظرفیت های تازه دولت، همراهی مجلس شورای اسلامی با دولت و همچنین هم راستا شدن شورای شهر، امیدوار هستیم که دولت در جلب اهداف ملی حرکت کند.

ظرفیت 30درصد حضور زنان در کابینه دوازدهم لحاظ شود/ مولاوردی لیست زنان توانمند

همچنین با اعتبار شورای عالی سیاستگذاری و مجموعه فکری نخبگان سیاسی کشور به همراه مردم بزرگی که به موقع اقدام می کنند و با رایی که می دهند؛ خواسته های خود را بصورت مدنی ابراز می کنند، ظرفیت هایی ایجاد شده است است که دولت تازه باید از این ظرفیت ها استفاده کند و با تقویت کابینه و تغییرات مهم به طرف پیشرفت و بهینه شدن و کارایی زیاد دولت حرکت کند.

راکعی با اشاره به پرسشها ایجاد شده است در دولت های نهم و دهم از دستاوردهای دولت روحانی دفاع کرده و افزود: دولت در چهار سال آینده باید در تمام بخش ها به همان شکلی کار کند که در حوزه سیاست بین الملل و حوزه سلامت بهداشت دولت یازدهم عمل کرده است و می بینیم که علی رغم بی مهری هایی که دلواپیسان هر لحظه نشان داده و می دهند ملت قدردان زحمات دولت بوده هست. افزود: دولت در همه عرصه ها حرکت های پررنگ و جهشی داشته باشد. به هر حال در دولت های نهم و دهم به قدری پرسشها جهت ما ایجاد شده است است که در همه میدان های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بین الملل کشور به یک همت مضاعفی نیاز داریم.

او در آخر یادآوری کرد: متاسفانه در دولت یازدهم نیز به علت همسو نبودن مجلس با دولت، تحرکات منفی از سوی مجلس علیه دولت صورت می گرفت که در نتیجه این تحرکات دولت نتوانست آن طور که شایسته است بدرخشد و نقصان گذشته را جبران کند تا مردم ببیننند که چه کارهای بزرگی در حال انجام هست. ما از عملکرد و کارها خوب دولت اطلاع داریم ولی معتقدیم که از تمام ظرفیت ها هنوز استفاده نشده هست. بنابراین انتظار داریم که دولت در این برهه بتواند به تمام وعده های خود و بخصوص در حوزه پرسشها سیاست داخلی جامه عمل بپوشاند.

واژه های کلیدی: سیاسی | استفاده | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار