عدد تقویم دانلود انتخابات شوراهای اسلامی

عدد: تقویم دانلود انتخابات شوراهای اسلامی تقویم انتخابات انتخابات96 انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دانلود فیلم

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی تلاش جهت ترمیم رابطه با جریان چپ ، چراغ سبز قالیباف به اصلاح‌طلبان

مدتی بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در اردیبهشت‌ماه 96، قالیباف به انتقاد از اصول‌گرایان پرداخت.او بارها بیان کرده است که بایستی از اصول‌گرایی به سمت نواص

تلاش جهت ترمیم رابطه با جریان چپ ، چراغ سبز قالیباف به اصلاح‌طلبان

چراغ سبز قالیباف به اصلاح طلبان / تلاش جهت ترمیم رابطه با جریان چپ

عبارات مهم : قالیباف

مدتی بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در اردیبهشت ماه 96، قالیباف به انتقاد از اصول گرایان پرداخت.او بارها بیان کرده است که بایستی از اصول گرایی به سمت نواصول گرایی عبور کرد.

نامه نیوز نوشت: حمیدرضا ترقی راجع به مواضع اخیر قالیباف درخصوص حرکت به سمت نواصولگرایی گفت: نمی دانم اساس و مبنای گفته های آقای قالیباف چیست. آیا دل خوری ایشان از جمنا، موجب مطرح کردن چنین نظراتی شده است یا مسئله دیگری بوده هست. اولاً اصول گرایان تا به حال دولت دست ارزش نبوده هست. عمدتاً تا کنون دولت یا دست اصلاح طلبان بوده یا عاملان یا کسانی مثل آقای احمدی نژاد که اصلاً اصول گرایان را قبول نداشته اند. بنابراین طیف اصول گرایی که الآن در جامعه مطرح هستند، جز این که در مجالس چهارم و هفتم و هشتم [اکثریت] بوده اند، در مابقی موارد این گونه نبوده که در قدرت باشند تا کارنامه عملکرد مشخصی را ارائه داده باشند.

تلاش جهت ترمیم رابطه با جریان چپ ، چراغ سبز قالیباف به اصلاح‌طلبان

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: کارنامه اصول گرایان در چارچوب همین ادوار مجلس شورای اسلامی قابل ارزیابی هست. وزرایی هم که صرفاً در دولت اول آقای احمدی نژاد بوده اند و الآن هم جزو اصول گرایان هستند، کارنامه عملکردشان قابل ارزیابی هست. ولی این که دولت جامع و کاملی در اختیار اصول گرایان بوده باشد، خیر نبوده که بخواهیم کارنامه و عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهیماما کارنامه اصلاح طلبان کاملاً مشخص هست. آیا که در دولت های اصلاحات و اعتدال، اکثریت بوده اند و می توان عملکردشان را مورد ارزیابی قرار داد.

این فعال سیاسی اصول گرا، راجع به علت مطرح کردن ایده «نواصولگرایی» از جانب قالیباف، گفت: انتظار او این نبود که جمنا، دست از حمایتش بردارد و به سمت آقای رئیسی برود. انتظار داشت، جمنا تا آخر از او یا از هر دو کاندیدا حمایت کند. به نظر می رسد تحت فشارهایی، قالیباف کنار رفت. همین مسئله موجب شد تا طرح «نواصول گرایی» از قالیباف مطرح شود. ولی تعریف نواصول گرایی چه هست، مثل اصلاحات و اعتدال، هنوز نفهمیدیم چه مفاهیم و تعاریفی دارد. آیا اصول جدیدی به آرزوی بزرگ های انقلاب قرار است اضافه شود تا نو شود؟ یا اصول موجود کهنه شده است است؟ فکر نمی کنم اصول گرایی مبانی و آرزوی بزرگ هایش عوض کردن کرده باشد.

مدتی بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در اردیبهشت‌ماه 96، قالیباف به انتقاد از اصول‌گرایان پرداخت.او بارها بیان کرده است که بایستی از اصول‌گرایی به سمت نواص

قالیباف تلاش دارد ارتباط خودش را با اصلاح طلبان ترمیم کند

علی صوفی، استاندار سابق دولت اصلاحات هم گفت: آقای قالیباف لابلای صحبت های ارزش چراغ سبزی را هم به اصلاح طلبان نشان داده اند. ایشان جریان برابر آقای احمدی نژاد بوده اند. البته جاهایی هم تندروی هایی داشته که چهر ه اش را مغشوش کرده هست. قالیباف به کانون قدرت دیگری وصل هست. او در بدو ورودش به شهرداری، یک پرونده چهارصد میلیاردی را از تخلفات آقای احمدی نژاد مطرح کرد و تا آخر هم بر آن پافشاری کرد. از نظر ارتباطات شخصی هم، با بعضی از شخصیت های اصلاح طلب، ارتباطات خودش را حفظ کرده هست. منتها از نظر موضع گیری، در برابر اصلاح طلبان قرار گرفت. در حال حاضر هم تلاش دارد آن را ترمیم کند و ارتباط خودش را با اصلاح طلبان ترمیم کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که آیا قالیباف با مطرح کردن «نو اصول گرایی» به دنبال ترمیم روابط خود با اصلاح طلبان هست، گفت: دقیقاً همین مورد هست. قالیباف جوان است و هنوز جهت کاندیداتوری در دوره های بعد انتخابات ریاست جمهوری، امیدوار هست. مخصوصاً الآن هم که بحث آقای لاریجانی مطرح است و بعضی از اشخاص اصلاح طلب تلویحاً از کاندیداتوری ایشان جهت ریاست جمهوری سال 1400 حمایت کرده اند. قالیباف این برداشت را دارد که جهت انتخابات ریاست جمهوری آینده ممکن است اصلاح طلبان از کسی که گرایش اصول گرایانه معتدل یا به عبارتی نواصول گرایانه دارد، بخواهند حمایت کنند.قالیباف خودش را نزدیک تر از لاریجانی به اصلاح طلبان می دانند.

تلاش جهت ترمیم رابطه با جریان چپ ، چراغ سبز قالیباف به اصلاح‌طلبان

واژه های کلیدی: قالیباف | کارنامه | اصلاح طلب | احمدی نژاد | اصلاح طلبان | اصول گرایان | ریاست جمهوری | انتخابات ریاست جمهوری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار