عدد تقویم دانلود انتخابات شوراهای اسلامی

عدد: تقویم دانلود انتخابات شوراهای اسلامی تقویم انتخابات انتخابات96 انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دانلود فیلم

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ترجیح می‌دادیم جوانمردانه قهرمان سوپرجام شویم / برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، اگرچه من دوست داشتم این قهرمانی در زمین فوتبال به دست می‌آمد، چون دوست داریم به صورت ورزشی بجنگیم و

ترجیح می‌دادیم جوانمردانه قهرمان سوپرجام شویم / برانکو

برانکو: ترجیح می دادیم جوانمردانه قهرمان سوپرجام شویم

عبارات مهم : برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم، اگرچه من دوست داشتم این قهرمانی در زمین فوتبال به دست می آمد، چون دوست داریم به صورت ورزشی بجنگیم و قهرمان شویم.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین عصر امروز (سه شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس، در خصوص قهرمانی سوپرجام پرسپولیس اظهار داشت: من هنوز به طور رسمی اطلاع دقیقی در این مورد به دست نیاورده ام چون در طول روز اینجا مشغول کار هستیم و با کلوب ارتباط نداشتم و از شما و همکاران تان شنیدم. ما خودمان را جهت سوپرجام آماده کرده بودیم، کارهای مان را کرده بودیم ولی خب حالا نمی خواهم وارد بحث بازی نکردن استقلال بشوم. این مسئله مربوط به خود آنها هست. ما خودمان را جهت شروع لیگ آماده می کنیم. به بازیکنانم تبریک می گویم، اگرچه من دوست داشتم این قهرمانی در زمین فوتبال به دست می آمد، چون دوست داریم به صورت ورزشی بجنگیم و قهرمان شویم.

ترجیح می‌دادیم جوانمردانه قهرمان سوپرجام شویم / برانکو

وی در خصوص اینکه نظر او راجع به عوض کردن وقت اجرای سوپرجام چیست و یا احتمال برگزاری این دیدار در آلمان گفت: ما می توانستیم حتی در آمریکا یا روسیه این بازی را برگزار کنیم، سوپرجام کشور عزیزمان ایران است نه آلمان. شاید آقای شفر این طور دوست داشته باشند ولی من آن طور که می دانم سوپرجام کشور عزیزمان ایران است.

برانکو در خصوص احتمال برگزاری سوپرجام در بهمن ماه تصریح کرد: در آن ماه زمانی وجود ندارد. جام ملت های آسیا، لیگ قهرمانان آسیا در آن تاریخ هست، تنها وقت مناسب همین جمعه بود. من نمی دانم آیا استقلال مایل بود بازی را عقب بیندازد؟ این مسئله ما نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، اگرچه من دوست داشتم این قهرمانی در زمین فوتبال به دست می‌آمد، چون دوست داریم به صورت ورزشی بجنگیم و

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه استقلالی ها گفته اند ۲-۳ هفته دیرتر تمرینات آماده سازی خود را شروع کرده اند به همین علت درخواست عوض کردن وقت دیدار سوپرجام را داشتند، گفت: آنها یک روز دیرتر از ما در لیگ قهرمانان بازی داشتند و تفاوت مان فقط یک روز بود.

وی راجع به این عنوان که دیدار سوپرجام معمولا قبل از لیگ برگزار می شود، گفت: طبیعی هست. معمولا این بازی را عقب نمی اندازند و قبل از شروع لیگ برگزار می شود. ما دوست داشتیم جوانمردانه و به شکل ورزشی در زمین مسابقه بدهیم و قهرمان شویم، همین طور که تا الان بودیم. ما از وظایف خودمان عدول نکردیم و از مسئولیت فرار نمی کنیم.

برانکو راجع به این عنوان که بعد از ماندن بیرانوند در پرسپولیس، کلوب جهت ماندن امیری هم در حال مذاکره هست، چقدر امیدوار است که او بماند، با توجه به پیشنهاد های خوبی که دارد و همچنین درآمدی حدود ۶ میلیاردی که جهت کلوب داشته باشد، گفت: توصیه حرفه ای ام این است که هرچه سریع تر امیری به تمرینات بپیوندد، چون بازیکن باید هر روز تمرین کند حتی زمانی که در استراحت هست. وحید خودش حرفه ای هست، هر بازیکنی هم که در استراحت است روزی یک ساعت تمرین می کند. من در جریان مبلغ پیشنهاد امیری نیستم، ولی اگر من پیشنهاد هم داشتم به تمرینات می آمدم و تمرین هم می کردم تا هنگامی که که تکلیفم روشن شود، هر بازیکنی باید این شرایط را داشته باشد.

ترجیح می‌دادیم جوانمردانه قهرمان سوپرجام شویم / برانکو

وی در خصوص میزان آمادگی پرسپولیس جهت دیدار برابر پدیده در نخستین دیدار فصل هجدهم گفت: ما در حال آماده سازی جهت نخستین بازی هستیم، در نخستین هفته طبعا نمی توان صد درصد آماده بود و بعد از ۳-۴ هفته اول تیم به آمادگی مطلوب می رسد ولی می بینید که بازیکنان چقدر انگیزه دارند و تلاش می کنند و همین باعث خوشحالی بنده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکن دیگری جذب می کنند یا نه، تصریح کرد: ما کادرمان را تکمیل کردیم و نیاز به بازیکن جدیدی نداریم، باید ببینیم در نیم فصل چه اتفاقی می افتد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، اگرچه من دوست داشتم این قهرمانی در زمین فوتبال به دست می‌آمد، چون دوست داریم به صورت ورزشی بجنگیم و

برانکو در خصوص نتیجه های کرواسی و مقام دومی این تیم در جام جهانی عنوان کرد: من به نتیجه های کرواسی افتخار می کنم، بعد از فینال غمگین بودیم ولی به نظر من قهرمان واقعی کرواسی است.

واژه های کلیدی: برانکو | فوتبال | قهرمان | قهرمانان | پرسپولیس | پرسپولیس | تیم پرسپولیس | لیگ قهرمانان آسیا | برانکو ایوانکوویچ


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار