عدد تقویم دانلود انتخابات شوراهای اسلامی

عدد: تقویم دانلود انتخابات شوراهای اسلامی تقویم انتخابات انتخابات96 انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دانلود فیلم

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری آمار رسمی مخاطبان سینما در ۴ ماهه اول سال ، زیاد کردن مخاطبان سینما

بررسی آمار فروش فیلم‌ها در ۴ ماهه اول سال ۹۷ نشان می‌دهد که میزان فروش فیلم ها و تعداد مخاطبان سینما نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶ زیاد کردن چشمگیری داشته است.

آمار رسمی مخاطبان سینما در ۴ ماهه اول سال ، زیاد کردن مخاطبان سینما

زیاد کردن مخاطبان سینما/ آمار رسمی مخاطبان سینما در ۴ ماهه اول سال

عبارات مهم : سینما

بررسی آمار فروش فیلم ها در ۴ ماهه اول سال ۹۷ نشان می دهد که میزان فروش فیلم ها و تعداد مخاطبان سینما نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶ زیاد کردن چشمگیری داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت امور سینمایی و سمعی بصری، محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی اعلام کرد: سینمای کشور عزیزمان ایران در ۴ ماهه نخست سال ۱۳۹۷ به فروشی معادل ۱۰۳ میلیارد و ۷۹۱ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان رسیده است و در طی این مدت ۱۱ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۳۹۲ نفر به تماشای فیلمهای درحال اکران نشستند.

وی ادامه داد: میزان فروش فیلم های سینمایی در چهار ماه نخست سال ۹۶ نیز معادل ۷۳ میلیارد و ۹۴۵ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان و تعداد تماشاگران ۸ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۹۶ نفر بوده هست.

اربابی با اشاره به زیاد کردن چشمگیر مخاطبان و همچنین میزان فروش فیلمها در سال ۹۷ افزود: بر اساس بررسیهای معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی میزان زیاد کردن فروش فیلمها در چهار ماهه ابتدایی سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶ چهل درصد و تعداد تماشاگران نیز در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به همین مدت در سال گذشته ۳۴/۶ درصد رشد داشته است.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی همچنین با اشاره به فروش تیرماه نیز گفت: میزان فروش سینمای کشور عزیزمان ایران در تیرماه سال ۹۷ معادل ۲۱ میلیارد و ۴۴۶ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان بوده و ۲ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۶۱۳ نفر به تماشای فیلم های اکران شده است نشستند.

وی با مقایسه تیرماه با مدت وقت مشابه سال ۹۶ اظهار کرد: این رقم در سال گذشته ۱۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بوده و ۲ میلیون و ۰۲۲ هزار و ۶۴۱ نفر به تماشای فیلم ها نشستند که بر این اساس در تیرماه ۹۷ سینما ۲۷ درصد زیاد کردن فروش و ۱۵ درصد زیاد کردن بیننده را شاهد بوده است.

آمار رسمی مخاطبان سینما در ۴ ماهه اول سال ، زیاد کردن مخاطبان سینما

واژه های کلیدی: سینما | میلیون | سینمای | سینمایی | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار